maandag 19 december 2016

de boom!!!

Sinds kort staat er ineens een boom in huis... waarom???
ik heb werkelijk geen idee, dat ding stond er ineens!!!
Er hangen van allerlei lampjes, ballen en slingers in, ook zitten er heel veel vogeltjes in die boom...
Nu ben ik natuurlijk een forest cat, wat staat voor Boskat
en wat doet een kat in het bos???
juist ja vogeltjes vangen!!!

Nu schijnt dat met deze boom niet te mogen en ik krijg dan ook de hele dag "Micky NEE" te horen...
en ik snap inmiddels al wel heel goed dat "Micky NEE" betekend dat iets echt niet mag
ik krijg het namelijk ook steeds te horen als ik in de gordijnen probeer te kimmen, of mijn nagels en tanden in mijn mens probeer te zetten, of als ik iets te eten van het bord probeer te pikken...

Nou ik heb toch mijn kans schoon gezien en heb de boom beklommen, lekker op de takken zitten tussen de ballen, lampjes en slingers, eigenlijk best gaaf het uitzicht vanaf hier...

maar al heel snel kreeg ik weer Micky NEE te horen en kreeg ik een spray met water in mijn snufferd, toen ben ik er maar vlug weer uitgegaan, maarrrr niet voordat ik eerst heel vakkundig zo'n vogeltje vermoord heb...
Ik wist niet dat vogeltjes vangen zo makkelijk was, het beest vloog niet eens weg....
Blijkbaar was dat ook iets wat niet mocht want nog voordat ik mijn prooi op kon eten werd hij al afgepakt en nu ligt hij ergens onder in een kast waar ik er niet meer bij kan...
Zo jammer....

Ik ben benieuwd hoe lang de boom nog in huis blijft staan, tot hij weer weg is blijf ik hem lekker toch beklimmen zoals een jonge kat hoort te doen....


owh ja mijn mens vroeg of ik alle lezers van mijn blogje alvast fijne kerstdagen wilde wensen
nou bij deze dan... Fijne kerstdagen allemaal!!!

veel liefs Micky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten